Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen


Je kunt een klacht indienen via het klachtformulier, door te bellen naar de klantenservice of door te mailen naar info@arlsanwonen.nl

Het beste is om contact op te nemen met de showroom om een inmeetafspraak te maken.
Je hebt 10 jaar garantie op jouw nieuwe keuken. Dat is 10 jaar lang compleet zorg- en risicovrij genieten. Dit is met uitzondering van het werkblad en de apparatuur.
De service en garantie van apparaten wordt door de fabrikant verzorgd. Je kan rechtstreeks contact opnemen met het merk van het betreffende apparaat om een servicebezoek in te plannen. Elke fabrikant hanteert een andere garantie op hun producten.
Je hebt 1 jaar garantie op jouw keukenblad. Hierbij zijn de garantievoorwaarden van de producent van toepassing. Gebruiksfouten vallen nimmer binnen de garantie.

 Na goedkeuring van de retour ontvangt u uw geld uiterlijk binnen 14 werkdagen.

De inmeting duurt ongeveer 1 uur. Er word ruim van te voren goed gecommuniceerd hoe laat jij de inmeter thuis kan verwachten.
Arslan Keukens heeft CBW-erkenning waarmee we gegarandeerde zekerheid bieden. Met deze CBW-erkenning hebben wij verkoopwaarden die jou extra goed beschermen bij de aankoop van jouw keuken. Onafhankelijke klachtafhandeling en garantie zijn zo voor je vanzelfsprekend. Mochten er onverhoopt geschillen voorkomen, dan neemt CBW de zaken over en geeft garantie af. Bekijk onze CBW-voorwaarden.
Dit is geen probleem. Bij een bestaande woning mag de oude keuken er nog gewoon staan tijdens de inmeting.

Nadat je bestelling is geplaatst, krijg je een e-mail van ons met de orderbevestiging. De order gaat dan naar ons magazijn of fabriek waar jou product wordt klaargemaakt voor verzending. Zodra je bestelling gereed is, informeren wij je per e-mail over de levering. Met het volgnummer dat je per e-mail krijgt kun je jouw pakket online volgen.